Inspiratiesessie MUD-Jeans
Afgelopen vrijdag was Bert van Son te gast bij Moonen Packaging. Bert is founder en CEO van MUD Jeans, ’s werelds eerste circulaire denim merk. Ons team werd vrijdag geïnspireerd door het verhaal van MUD Jeans en hun missie om de vervuilende mode-industrie te veranderen door te beginnen met hét meest populaire kledingstuk: de spijkerbroek.
Alle oplossingen zijn er, maar je moet ze wel gebruiken
Elke MUD-Jeans wordt na gebruik gerecycled om te voorkomen dat er nóg meer kleding op de afvalhoop belandt. In het circulaire productieproces van MUD-Jeans ligt de focus dus volledig op het gebruik en hergebruik van duurzame materialen en maatschappelijk verantwoord ondernemen. “Alle oplossingen zijn er, maar je moet ze wel gebruiken.”, aldus Bert van Son.
We bedanken Bert voor zijn komst naar Weert en zien hem snel weer terug voor een MUD-Jeans pas-sessie. Je leest het goed: binnenkort draagt elk teamlid van Moonen Packaging zo’n prachtige, circulaire MUD-Jeans. Wordt vervolgd...